czwartek, 28 lutego 2013

Zegary w Stylu Shabby Chic

Moje zimowe projektowanie ma dalszą kontynuację. Cały czas mam potrzebę tworzenia ładnych przedmiotów, szukam natchnienia, dobieram styl do pomysłów, części składowe i najfajniejsze jest wykańczanie, czyli to coś co nadaje im charakter i swoistą duszę.
W tym co robię znajdziecie cząstkę mnie samej, mój wysiłek i wiele pozytywnej energii...

Przedstawiam kolekcję zegarów w stylu vintage.
 
Tak wyglądają z bliska.

 
 A tak w aranżacjach.
 


 

 
 
 


 
 

 

 
 
 





 
 
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronę: http://sielskidom.otwarte24.pl/  lub
 
Jeśli macie swoje pomysły a chcielibyście je zrealizować mogę Wam w tym pomóc :)
 
 
Pozdrawiam serdecznie


 

 

 
 
 

2 komentarze:

  1. podobaja mi sie, ale w moim domu nie pasowałyby, stare meble wymuszaja inne aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również jest wiele starych mebli i zegary które robię komponują się z nimi bardzo dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń