wtorek, 2 lipca 2019

Róże w Sielskich Ogrodach

Róże w tym roku są wyjątkowo piękne. Mają już kilka lat i można powiedzieć, że zadomowiły się w zagrodzie na dobre. 
Wiosną toczyłam o nie boje z mszycami. Na szczęście już odpuściły. Teraz piekące słońce również im nie pomaga.
Zmieniający się klimat i susze niestety sprawiają, że muszę o nie dbać coraz więcej. Na szczęście róże mają głęboki system korzeniowy i po kilku latach powinny coraz lepiej sobie radzić. 
Jednak najlepiej ze wszystkich ulubionych przeze mnie roślin wypada lawenda :) Ta cudna roślinka lubi sucho i gorąco za co ją bardzo kocham :)

Piękny plener na sesje zdjęciowe, na które Was serdecznie zapraszamy.







Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do odwiedzin naszej zagrody :)

13 komentarzy:

  1. Kwiatowa Pani - wyglądasz przepięknie.:) Oj żałuję, że Twoja zagroda za daleko ode mnie, ale jednocześnie cieszę się, że mogę ją podglądać. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, uroczo wyglądasz. Drugie zdjęcie bardzo przepełnione magią. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże w Twoim ogrodzie są piękne:))bardzo fajna sesja:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! U mnie też dawały koncert, mam ich mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie Twoje róże wyglądają imponująco . Ty w kapeluszu i pięknych sukienkach wyglądasz świeżo , sielsko i anielsko . Udanego dnia 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wyglądasz jak wróżka w tym bajkowym ogrodzie !!! Róża przepiękna ! W tym roku też zwalczałam mszyce na moich młodych różach - i to kilkakrotnie !Cudnie u Ciebie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam róże, to ponadczasowe kwiaty. Ale też lubię takie drobniejsze https://florexpol.eu/trawy-ozdobne/5916-smialek-darniowy.html , one bardzo ładnie wyglądają w rabatkach co nie? :)

    OdpowiedzUsuń