czwartek, 29 marca 2018

Kurpiowskie Inspiracje czyli Firanki z Bibuły

Mój Sielski Dom i Ogród leży na pograniczu trzech kultur. Przeplatają się tu wpływy Mazowsza, Podlasia i Kurpiowskie. Czerpię inspiracje ze wszystkich, a mam z czego wybierać. 
Zainspirowałam się wycinankami z bibuły i tak przed Świętami udekorowałam okienko i wycięłam słodką firaneczkę. Wygląda fajnie ze środka jak i na zewnątrz. Nie trzeba jej prać i prasować, a jak zniszczeje to zmienię dekoracje.

Jak tam Wasze przygotowania przed Świętami?






Pozdrawiam z Sielskiego Domku :)

5 komentarzy:

  1. Piękne są te zazdrostki:))Pozdrawiam serdecznie i pięknych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie... Mają w sobie urok :). A ja właśnie jestem w trakcie aranżowania swoich wnętrz, dlatego przeglądam z chęcią takie portale jak ten, czy ten https://blog.abrys.net . Im więcej pomysłów, tym lepiej - bo jest z czego potem wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje ta dekoracja. A co najlepsze, szukałem takiej na internecie i nie byłem w stanie nic ciekawego znaleźć. Chyba zdecyduję się na firany na wymiar, pod moje wnętrze, bo naprawdę cudownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze skomponowana dekoracja okna może naprawdę podnieść walory wizualne pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń