poniedziałek, 5 lutego 2018

Stary Dom i Postępy w Dekoracjach

W moim sielskim, drewnianym domku pokój, który będzie mi służył w sezonie jako sklepik i sala warsztatowa wiele się zmienia na lepsze. powiesiłam firanki i zorganizowałam kącik jeździecki. Wycięłam ze sklejki drewnianego rumaka i pomalowałam go na kolor pasujący do wnętrza. Brakuje mi tylko homonta. Może ma ktoś takowy na zbyciu ;)




Mam nadzieję, że dziadkom spodobały się ten pokój.  Spędzili w nim większość swojego życia. Jedno jest pewne, nie po nich odziedziczyłam talenty dekoratorskie ;)


Szablon rumaka wycięty ze sklejki do pobrania, jeśli komuś spodobała się taka uniwersalna dekoracja :)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. Myślę, że Dziadkowie byliby swoim domkiem zachwyceni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieję Giga. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Pokój dziadków jest śliczny. Uwielbiam te stare portrety ślubne. A Maryjka na dawnym kwietniku wygląda cudownie. Pięknie tam masz Aniu.

    OdpowiedzUsuń