poniedziałek, 5 marca 2018

Anioły Ręcznie Malowane

Aniołki kocham od zawsze. Te jako pierwsze w moim życiu umalowałam wczoraj hurtowo i już znalazły swoje domostwa i zajęcie. Mają strzec domowników przed złem tego świata :) A przynajmniej ja w to wierzę. 
Cudownie pasują do mojego sielskiego domku i z pewnością umaluję ich jeszcze  wiele. Każdy z aniołków ma swój widoczny charakter. Ślicznie wyglądają na ścianie, jak i oparte na szafeczce. Swoim spokojem i duchowością potrafią zwrócić na siebie uwagę :)











Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam po więcej :)

3 komentarze:

  1. fajnie wyszło :). Bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze twarzyczki. Przepiękne anioły. Podziwiam talent. <3
    Miłego wtorku życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne, i ten portret z dawnych lat, też mam Rodziców- piękny!

    OdpowiedzUsuń