środa, 26 lutego 2014

Recykling Dekoracje ogrodowe

To co dla jednych jest śmieciem, dla drugich wspaniałą możliwością do użycia wyobraźni i wykorzystania przedmiotu, tak aby wydobyć z niego to co najpiękniejsze i co najważniejsze dać mu 'drugie życie'.

Widuję w ogródkach, próby wykorzystania starych gospodarskich sprzętów, niestety nie wyglądały to dobrze. Kompozycje nie pasowały do całości ogrodu, były wyrwane z kontekstu.

Przedstawiam świetne aranżacje, godne naśladowania. Ja również w swoim ogrodzie zamierzam poeksperymentować i z pewnością podzielę się z Wami efektami moich starań ;)

twinklingsadness.tumblr.com
 


thejunkmap.com.au
 
 
frugalluxuriesseasons.blogspot.com
 

google.fr
 


s1133.photobucket.com




roomzaar.com
 
 
flickr.com


lonny.com
 
hometalk.com



 


search.aol.com

 
 


Sandi VanCulin
 
Wspaniale się na nie spogląda. Prawda?
 
Pochwalcie się swoimi cudownymi starociami w aranżacjach ogrodowych.  
 
Pozdrawiam serdeczniście  :)






















 
 

10 komentarzy:

  1. Przepadam za takimi aranżacjami Aniu, a u Ciebie będzie co oglądać. Zamówiłam lawendę w wysyłkowej:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie aranżacje i podziwiam inwencję twórczą. Ja mam maszynę Singer w ogrodzie i jestem dumna z własnej aranżacji....
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te ogrodowe aranżacje. Może by tak pokusić się zrobić jakąś w tym roku wszak przed nami wiosna i lato?! Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt , same pomysłowe i twórcze aranżacje , warto coś odgapić , a do wiosny już tuż tuż pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Też o takim drugim życiu różnych przedmiotów myślałam.. jednak zabrakło mi cierpliwości i nic z tego nie wyszło.. pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za ten piękny post i mnóstwo inspiracji.

    OdpowiedzUsuń