wtorek, 23 stycznia 2018

Nasz Kotek Zimą


Jeśli Wasz kociak leży sobie na miękkiej kanapie, ewentualnie poduszeczce, albo na kaloryferze (tak jak mój)- szczęściarz z niego. Za oknem śnieg, trzaskający mróz, niewiele szans na zdobycie pożywienia... A on najedzony, wygrzany, wygłaskany... Bezpańskie koty nie mają tak dobrze. Zwłaszcza zimą.
Mój kot wychodzący docenia ciepły dom. Wraca szybko i chętnie, bo włóczenie się po okolicy nie jest już tak atrakcyjnym zajęciem jak w lecie. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej ;)










Kot i ja pozdrawiamy cieplutko


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, kot urodziwy, zadowolony.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot uroczy :) Ps. tylko...proszę poczytać co na temat zakładania kotom dzwoneczków i obróżek mówią znawcy kociej natury - tez tego nie wiedziałam i moje kociaste nosiły obróżki:( Przepraszam , ale szkoda kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dzwoneczek towarzyszy mu od małego. Jest bardzo delikatny w odgłosie ale go słyszymy. Dzięki temu możemy zlokalizować gdzie jest nasz kotek. Nie widać negatywnych zmian w kocim zachowaniu. Mam też nadzieję, że uniemożliwi mu to łapanie ptaków, które tak kocham. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń