poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Muzeum Szkoły w Sielskim Domu i Ogrodzie w Starej Złotorii

W sielskim domku moich dziadków przez ok pół wieku mieściła się dwuklasowa szkoła podstawowa. Powstała w latach pięćdziesiątych i zamknięto ją w 2000 roku. 
Od ośmiu lat wokoło chatki powstawał ogród. Teraz gdy jest prawie skończony, nadszedł czas na wnętrza mojego ulubionego, starego domu. W jednym z pomieszczeń szkoły postanowiłam zrekonstruować starą, powojenną klasę. 
Zbieram przykładowe zdjęcia starych szkół,  rekwizyty i remontuję salkę.
 zdj. z netu
 zdj. z netu

 Szkolna sala z sielskiego domku w trakcie remontu.

 Zrywam stare, odchodzące pokłady farby i tynku.... koszmar :(
 Zdj. z netu.
Mam już stare mapy.
Zdj. z netu. 
I ławeczki też :)

Mam nadzieję że w sierpniu skończę salkę i pokażę Wam efekty :)
Trzymajcie za mnie kciuki.
Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Oj ja trzymam kciuki i bardzo Ci kibicuję:)))będę czekała na efekty Twojej pracy:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę:)))))))))

    OdpowiedzUsuń