poniedziałek, 20 czerwca 2016

Piknik w Ogrodzie oraz Kilka Sielskich Widoczków


Dzwonek brzoskwiniowy, dzwonek skupiony i karpacki to moje ulubione samosiewki w ogrodzie.  U rosną w zasadzie wszędzie i nie wymagają większej opieki poza usunięciu ich przekwitłych kwiatostanów. Oczywiście po tym jak się szczęśliwie same wysieją. Wyglądają wyjątkowo dobrze w ogrodach naturalistycznych oraz wiejskich. Ich białe i niebieskie oraz fioletowawe odcienie świetnie wyglądają w zestawieniach z peoniami, bodziszkami, liliowcami, szałwiami, no i oczywiście z czerwcowymi różami.

Zapraszam do obejrzenia kilku uroczych fotek z mojego obejścia.
 
Zaczynam tworzyć napisy do ogrodu na drewnianych deseczkach. Do zawieszenia i wbicia w ziemię. Będzie fajnie, ciekawie i coś do poczytania. Mam nadzieję ....

Mój niedzielny placek przykryty przeźroczystym parasolem. Świetna ochrona przed muchami i ładna dekoracja za jednym razem.
 
Drzwi do składzika na drewno udekorowany po sielsku oczywiście.
 
Bardzo stare, kute zapięcie na haczyk przeżyje nie jedno pokolenie.
 
 
 
 
 
 
 
Moja lawenda nabiera mocy i już za tydzień planuję pierwsze zbiory.

Na sielski piknik przyjechała rodzinka. Siostra wygląda jak Alicja w Krainie Czarów ;)
 
 
Dziękuję za odwiedziny i do zobaczenia wkrótce.

3 komentarze:

  1. Extra. Bardzo mi się podoba. Rzeczywiście sielsko i anielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło jest przebywać w takim ogrodzie:)))ja też lubię dekorować starociami:)))siostra wygląda fantastycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - pięknie. Fantastyczny ogród.
    Serwety - marzenie. Klosiki - parasolki niezbędne na wsi, też .mam ich kilka rodzajów.
    Jestem pod wrażeniem wszystkiego, drzwi, ich zamknięcia, a roślinność ... bajeczna.
    Napisy na deseczkach kapitalne.
    Miło mi było gościć u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń