piątek, 1 lipca 2016

Jak Odwzorować Tekst i Obrazki na Drewnie


Zdobienie, czyli malowanie na drewnianych przedmiotach to moja druga pasja po ogrodnictwie. Pięknych przedmiotów wokół nigdy nie za wiele, więc produkuję i otaczam się moimi dziełami, które również znajdują zadowolonych odbiorców.

Chciałabym się z Wami podzielić moją ulubioną techniką, jaką jest odwzorowywanie tekstu i obrazków. Jest to tak banalnie proste i każda z Was może wykonać coś podobnego w krótkim czasie. 


Użyłam białej farby kredowej, wydruk z drukarki, pędzel, akrylowy flamaster z końcówką 2mm oraz ołówek.
 Przed pomalowaniem na biało taśmą maskującą obkleiłam te fragmenty, które mogłyby się niepotrzebnie przymalować.
 Kartkę z wydrukiem ołówkiem pokryłam ołówkiem. Te części które mają po drugiej stronie wydruk. Następnie przyłożyłam kartkę na chlebaczek wydrukiem do góry i odrysowałam długopisem kontury.  Pod kartką ołówek pozostawił wyraźnie kształty, które następnie pomalowałam akrylowym pisakiem.


W podobny sposób powstała skrzyneczka. Fajnie wygląda w pokoju, na balkonie, czy w ogrodzie.





Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja metoda oraz malunki.

Pozdrawiam słonecznie i do następnego razu.

3 komentarze:

  1. świetne. na pewno bardzo się przyda tym, którzy myślą o wielu wzorach, ja lubię wykonanie indywidualne, malowane osobno, indywidualnie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu... ale boję się robić jakiekolwiek transfery... hihi
    i chyba mam problem ?
    świetny nadruk... do pozazdroszczenia; skrzyneczka urocza
    pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:))szczególnie chlebak mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń