poniedziałek, 25 grudnia 2017

Jak Wam Mijają Święta

Jak Wam kochani mijają te święta?
Czy wszystko u Was w porządku?
Jeżeli chodzi o mnie to święta są spokojne i zdrowe (chociaż żołądek ma do mnie pretensje, że tyle jedzenia namieszałam).

W domu najważniejsza łazienka nadal w remoncie, a do dużego pokoju nie dojechały meble, więc siedzimy z mężem wśród pudeł oglądając telewizję. 
I chociaż bardzo się starałam żeby te święta były idealne to z przyczyn ode mnie niezależnych moje dekoracje świąteczne musiałam upychać tam gdzie było trochę wolnego miejsca.

Trzeba się pogodzić w przeciwnościami losu i brnąć do przodu, realizując plany kroczek po kroczku.






Pozdrawiam świątecznie :)

1 komentarz:

  1. Już większa część świąt za nami:))))Pozdrawiam wciąż świątecznie:)))

    OdpowiedzUsuń