piątek, 22 grudnia 2017

Pomysł na Świątecznego Chochoła


Przed domem szczęśliwie rośnie w półcieniu młody klonik japoński. Niestety boi się mrozów, więc muszę go okrywać. Zazwyczaj robię to zimową, białą agrowłókniną. W tym roku postanowiłam coś zmienić. Potrzebowałam coś czerwonego, więc przydał się rękaw ze starego płaszcza. Dodałam biały pompon i gotowa czapeczka :)
Reszta poszła równie sprawnie. Przywiązałam gałązki świerka i jałowca zaczynając od dołu a kończąc przy czapeczce. Mchem zakryłam drewniane końce gałązek. Szyszka przydała się na nosek.
Teraz mój klonik nie boi się nawet zimy stulecia. Chociaż i tak nie wierzę że takowa przyjdzie w tym roku :)




  

Tak wglądał chochoł przed dekoracją. 




Wieczorem chochoł przypomina choinkę, ale i tak nam się podoba.

Jak tam Wasze przygotowania do Świąt?
Pozdrawiam serdecznie



4 komentarze:

  1. Fajny ten chochoł !!! Życzę Tobie miłych Świąt w atmosferze spokoju i miłości !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Tobie również życzę wszystkiego dobrego. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł:))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń