poniedziałek, 1 stycznia 2018

Słodki Prezent na Nowy Rok Nalewka z Pigwówki

Jesienią w tym roku zrobiłam naleweczkę z pigwówki z mojego żywopłotu. Zrobiłam ją z myślą, że zrobię z niej słodkie prezenciki. 
Mam wspaniałych sąsiadów, do których zawsze mogę zwrócić się o pomoc. Więc to dla nich przygotowałam te paczuszki. Razem z nalewką upiekłam moje ulubione ciasteczka z lawendą, w kształcie gwiazdeczek. Zapakowałam je w celofan i przystroiłam czerwoną wstążeczką.

 
 

 Pokrojone w cząstki wypestkowane pigwy zasypałam cukrem i po kilku dniach zalałam wódką i spirytusem. Codziennie mieszałam i tak przez kilka miesięcy :) Naleweczka wyszła super. Polecam.
Do pudełeczek włożyłam ciasteczka po jednej stronie, po drugiej włożyłam drewniane wiórki, które dostałam od męża ze strugania drewna i na to położyłam buteleczkę. 
Pudełeczka udekorowałam w prosty, rustykalny sposób, czyli sznureczkiem konopnym, gałązkami świerka, gwiazdką, szyszką.

 Sąsiedzi byli mile zaskoczeni. I o to mi chodziło :)
 A to jest etykieta, którą zaprojektowałam i na której wypisałam życzenia. Można ją pobrać i w programie graficznym, lub ręcznie wypisać własne.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i korzystając z okazji życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2018.

6 komentarzy:

  1. Piękny prezent. Oj chciałabym być Twoją sąsiadką:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sąsiedzi na pewno się ucieszyli:))fantastyczny prezent:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak raz na prezent; pięknie zapakowana
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Również Tobie Joasiu wszystkiego dobrego w 2018:)

    OdpowiedzUsuń