poniedziałek, 19 marca 2018

Juta Eko Rękodzieło

Juta to tkanina w 100% ekologiczna, pochodzenia roślinnego. W wyglądzie bardzo surowa, prosta, rustykalna i jak dla mnie cudownie sielska. Często sięgam do niej przy moich dekoracjach, gdyż świetnie nadaje się do wiejskich chat ale i nie tylko. Ślicznie sprawdzi się we wnętrzach shabby chic, industrialnych, skandynawskich, jak również nowoczesnych. 
Wykorzystuję tkaninę i sznurek. W połączeniu z bawełnianymi koronkami i filcem można stworzyć prostą, a zarazem nastrojową dekorację.
Zapraszam do zapoznania się przykładami zastosowań.
 Stojak na parapet, pod kwiaty lub inna dekorację.


 Tablica na notatki.
Sakiewka, rożek np na suszone kwiaty.


 Abażur ze sznurka. Nasączony klejem sznurek owinęłam na balonik. Po zaschnięciu przebiłam go, a zastygły w sznurku klej uformował klosz. Proste i tanie :)


Ten wianuszek bije rekordy popularności wśród znajomych.
 Pufa, siedzisko.
Butelkę ze swojskim winem własnej produkcji udekorowałam na prezent :)


Mam nadzieję, że moje przykłady na dekorację z juty przypadły Wam do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie przyjaznych odwiedzających.

3 komentarze:

  1. Piękne są:))szczególnie puf mi się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Renatko. Pozdrawiam bardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny poniedziałek przepiękne zdjęcia i super Pokazane jak można wykorzystać coś tak prostego A jaki to daje efekt efekt po prostu wow Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego poniedziałku


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń