sobota, 31 października 2015

Halloween Bywa Dekoracyjny

Osobiście nie przepadam za tym zachodnim stylem celebrowania pamięci o zmarłych. Chociaż niektóre pomysły jak zaakcentować ten okres są bardzo ciekawe. Znalazłam w necie kilka fajnych fotek z dyniami.
 
allyou.com
 
 
goodhousekeeping.com

Te ogrodowe lampiony są prześliczne. Coś podobnego chodzi mi po głowie :)

kentuckyweddingplanner.fancyevents4u.com

livingbettertogether.blogspot.com
 
 
Ostatnio wycinam sporo stencilów z folii laserowej. I tak pomyślałam że udekoruję szarlotkę, którą upiekłam dla rodziny jak jutro zjędzie w odwiedziny i cmentarz.
 
Proste i wygląda niecodziennie :) Myślę że tego typu dekorowanie ciast ma spory potencjał. Chociaż najlepsza jest do tego gładka powierzchnia.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie  :D
 

 

2 komentarze:

  1. Nie obchodzę i nie popieram Halloween, ale wiele dekoracji jest naprawdę bardzo pomysłowych i pracochłonnych co widać na zamieszczonych przez Ciebie zdjęciach. Ale pajęczynki akurat lubię. Pamiętasz pajęczycę Teklę z pszczółki Mai?! Kiedyś miałam ochotę na pasmanterię o nazwie - Tekla. Ciasto z pajęczynką- ciekawy pomysł. Widzę też moje ulubione marcinki. Nigdy nie miałam w tym kolorze, zawsze lila, a wszystkie są piękne! Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, iż halloween nie jest polskim świętem, ma w sobie kilka rzeczy na które część społeczeństwa czeka cały rok. Jednym z elementów są właśnie halloweenowe dynie.

    Odpowiednio wycięte kształty upiększą każdy ogród, taras, balkon, oraz nadadzą uroku i tajemniczości.

    OdpowiedzUsuń