niedziela, 30 kwietnia 2017

Wiosenne inspiracje z ekologicznych ogrodów w Ryton

Uwielbiam podróżować. Najlepiej tam gdzie mogę się czegoś ciekawego dowiedzieć, zainspirować i doświadczyć. Moje ekologiczne fascynacje zaprowadziły mnie tym razem do Ryton w Wielkiej Brytani. Ta ogrodnicza fundacja promuje ekologiczne uprawy warzyw i owoców z wykorzystaniem naturalnych nawozów i technik ogrodniczych.
Pięknie zadbane ogrody urządzone są tematycznie. Można się wiele dowiedzieć jak ekologiczne uprawiać warzywa, owoce i tak zorganizować otoczenie, aby nie trzeba było stosować chemicznych środków.

Jak zwykle w takich miejscach można  zajrzeć do pobliskiej kafejki  oraz sklepiku z pamiątkami i sadzonkami roślin.

Ryton Organic Gardens to miejsce dla tych, którzy szukają inspiracji do swoich ogrodów i dla tych co lubią pospacerować na wolnym powietrzu. Pracownicy chętnie dzielą się swoją wiedzą i na warsztatach można skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.

Zapraszam na wiosenną wycieczkę po tym pięknym miejscu.















7 komentarzy:

  1. ładne miejsce; najbardziej spodobał mi się murek... moje marzenie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona bardzo pomocna, naprawdę świetna! Odnalazłam wiele rozwiązań na dręczące mnie problemy. Zapraszam na swoją stronę, chociaż dopiero zaczynam, to wierzę, że uda mi się chociaż trochę zarazić ludzi moją pasją! https://www.facebook.com/dzialkamalgosi/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród robi wielkie wrażenie, całość prezentuje się znakomicie. Chciałabym mieć w domu, chociaż kawałek takiego ogrodu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, ciekawe miejsce i takie wypielęgnowane - każdy chciałby, aby jego ogród wyglądał w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biel świetnie się prezentuje i przełamuje powszechną zieleń i brąz. Brakuje mi w tym jednak czegoś dużego, efektywnego, co pozostałoby na długo w pamięci. :) Ale ogólnie i tak jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biel trochę taka nie wiadomo skąd, ale jak kolega wcześniej napisał, jest to jakieś przełamanie. :) I odnosi się wrażenie, że bez tego byłoby smutno i szaro.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja równiez w swoim ogrodzie lubie korzystać z ekologicznych nawozow, w szczegolnosci jesli chodzi o warzywa. pomysł na napisanie tego wpisu ŚWIETNY! :):)

    OdpowiedzUsuń