poniedziałek, 26 lutego 2018

Stare Drewniane Malowane Okiennice

Od kilku dni pracuję nad okiennicami do sielskiego domku. Dostały mi się w spadku od pewnego starego majstra, który najwidoczniej spisał je na straty ;) Miały na sobie około 10 warstw bordowo- białej farby olejnej i wiele lat użytkowania, gdzieś na kurpiowszczyźnie.
Usunięcie farby i wyrównanie powierzchnie do malowania zajęło sporo czasu i wysiłku. Umalowanie 8 sztuk okiennic również jest nie lada wyczynem :) Niestety drugie tyle okiennic muszę dorobić, bo aż 8 okien w moim małym, drewnianym domku.
Użyłam kolorowych farb akrylowych i niebieskiej olejnej i całość polakierowałam lakierem w sprayu. 
Przedstawiam Wam jak na razie wizualizacje, jak będzie się prezentować domek już od wiosny.






Pozdrawiam wszystkich przyjaciół bardzo serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Duże brawa, kawał dobrej roboty. Sam planuje na wiosnę duży remont w całym domu. Do wymiany cała elewacja i kilka elementów w środku domu. I z tymi okiennicami to podsunęłaś mi bardzo fajny pomysł. W środku planuję wstawić zasłony rzymskie, będą fajnie wyglądać z takimi klasycznymi okiennicami. Dzięki wielkie za świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okiennice wyglądają fajnie, ale na takowe muszę poczekać aż wybudujemy dom. Póki co mieszkamy na 5 piętrze w bloku i mamy zagwozdkę na co wymienić stare żaluzje. Co Państwo sądzą o roletach pionowych (do zobaczenia na przykład na stronie Perfecty)? Wizualnie bardzo mi się podobają, ale zastanawiam się ktore są najbardziej praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam doświadczenia w roletach. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń